lauantai 19. tammikuuta 2013

Minä
Minä itse kausi taitaa olla nyt. Tämä neiti tällä hetkellä tietää mitä nyt hän haluaa tehdä. Minä puen ja riisun jos haluan, minä en käytä syöttötuolia, vaan syön samoilla tuoleilla kuin muutkin, minä en istu kaupassa kärryissä, vaan haluan itse myös tehdä ostoksia ja seikkailla pitkin kauppaa. Minä otan kengät pois kaupassa ja juoksentelen kaupassa sukkasillaan tai muuten vaan menen maihin, jos ei mennä sinne minne minä haluan. Minä haen jääkaapista ruokaa, jos nälkä yllättää, tai onkohan sittenkään nälkä. Ja jos hieman olette tielläni, niin kiitos väistykää!......
Jotenkin siis tuntuu, että parempi kuin pysyttelemme sisätiloissa.... leikkikaveri olisi kyllä nyt kiva tai vaikka leikkipuisto, siellä minä viihdyn!



ks myös Minsku!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti